Sevdanur522 Kizlar ben su an ucretli ogretmenlik yapiyorum ama 32. Haftam okul bitimine geldigi icin rapor alsamda verecegim yer yok . Ama bu gune kadar da calistim sgk da gun sayim var dogum ucreti alabilmem icin ne yapmam lazim (toplu ucretten bahsediyorum)