Ayseee60 Kızlar oruç tutan oldu mu ben 17+3 üm bugun tuttum ilk gün olmasına rağmen zorlanmadım da ama içim içimi yiyor ben dayanıyorum ama bebisim de dayanabiliyor mudur sizce bi zarar veririm diye çok korkuyorum 🥲
Halimeaytac Ayseee60 ben yarın 40 haftayım açıkçası son günlere geldiğimden tutmadım bilmiyorum yanlış mı yapıyorum ama daha küçük olsaydı kesinlikle tutardım çünkü sahur ve iftar iyi bir şekilde değerlendirilirse riskli gebelik değilse sorun olmaz
Eminekelesogz Ayseee60 canim bende 21+4 haftaliginiz doktorum bi sakincasi olmayacağını soyledi ama sahutu kesinlikle yapmami önerdi
Sevdanur522 Ayseee60 ben tutmadim bu gun 23. Haftamdayim anaokulunda ogretmenlik yapiyorum surekli hareket halindeyim ve susuyor acikiyotum haliyle cocuga riskli olur diye tutmadim
imzabirannee Ayseee60 bende 22+0 im tutmadım bugün ama tutmadım diye vicdan yaptım eee yarın tutsam bebek için vicdan yapacağım nasil olacak ya hala kafam karışık riski vs yok 😔🤦♀️
Smyasl Aynıyız canım bnde 17+3 üm tuttum bugün Allah’ın izniyle bişey olmaz sadece iftarla sahur arası bol sıvı tüket 🙂
Ebruvahitt Bende bugun tuttum canim iyiydim cok şükür ama vicdanim rahat degildi bebeği susuz birakiyoruz içim icimi yedi yani 🙁
duyguuu61 23+6 yım tutmadım. Çok acıkıyorum sabahları geç kahvaltı yaptığımda bile içim içimi yiyor bebek aç kalıyor diye ☹️
Ebruvahitt Kizlar Rabbim bize müsaade etmis can tasiyoruz sonucta bugun hocalarda diyor emziren ve hamileler tutmasin diye 😌
Fato6577 Ayseee60 bende 33+2 yim ve tuttum bugün bende zorlanmadım ama sürekli bebeğimin hareketlerini takip ettim sağlık ocağıyla görüştüm bi endişeniz olursa hemen gelin kalbini dinleriz dediler o yüzden devam inşallah
1Susam 5hafta5 günlük gebeyim doktoruma sordum yeni oldugum için tutabilirsin dedi doktorum bugun ilk orucumu tuttum çok rahat geçti rabbim herkesin tuttugu orucu kabul etsin kızlar ❤️