Berfin_1234 Merhabalar ben doktor kontrolüne gözde akademi hastanesine gidiyorum doğumuda burada yapmayı düşünüyorum daha önce burada doğum yapmış olan annelerden tavsiye almak istiyorum
Efdalya Berfin_1234 ben orda yaptım ama doktorunuza bağlı hangi doktor bide ebe var orda bi arkadaşımada banada çok kötü davrandı kesinlikle önermiyorum normal dogumsa
Berfin_1234 Efdalya ben zercan kalıya gidiyorum şuan kontrol için zatwn şuan 18 haftalık hamileyim şimdiden doğum için araştırmaya başladım
Berfi Berfin_1234 Merhaba hala aynı hastaneye mi gidiyorsunuz? Doğum ücretleri hakkında bilgi aldınız mı acaba ?
Berfin_1234 Berfi merhabalar evet hala aynı doktora gidiyorum 32. Haftamıza girdik 2 gün sonra doktır kontrolümüz var ozaman sorucam doğumla ilgili soruları