Merhaba arkadaşlar Perşembe gecesinden beri özellikle geceleri aşırı sancım oluyordu.Bu sabahta 5 başladı öğlene kadar zor dayandım doktora gittik nst sancı cikmadi ama 1,5 cm acilma var dedi doktor.Uc gündür yürümeye başlamıştım gebeliğim basindam beri hiç yürümiyordum.Doktor yürü demişti üç gün sonra şimdi devamlı istirahat dedi.En az 10 gün daha dursun dikkat et dedi ben durumu yaşayan varmı acaba