Anneoluyorummmm Doğumum pazertesi günü, ayaklarım 2 ,3 gündür çok şişmeye başladı normal midir ne yapsam gecer ay cok fena yaaaa🙄
Bsraaa366 Anneoluyorummmm benim de bi davuldan farkı yok vallahi sadece ayaklarımı biraz yükseğe uzattığım zaman hafif düzeliyor sonra ayakta iş yapınca yine aynı 🤷♀️ 39+6 🥲
Mltmsncn Anneoluyorummmm benimde kısmetse doğumum Pazartesi günü. Ayak sismesi için neler denedim geçmedi 😣 Artık alıştım tombul ayaklarımla gezmeye😅 Tek duam doğumdan sonra cok kısa sürede geçmesi. Hayır havalarda ısındı ayaklarımı görmek istemiyorum 😅 oje bile sürdüm az bişey güzel görünsün diye banamısın demiyo 😁
iremss Anneoluyorummmm normal :( tuz azaltıp bol su için mümknse hareket edin, doğum sonrası da kısa süre şişebilir sonra o ödemler terk etcek sizi
Bsraaa366 Anneoluyorummmm kocamın 43 numaralı terliklerini giyiyorum artık😂😂 normal de 38 giyiyorum son zamanlar da ancak o beni paklıyor😂 yani buz koymak ayakları dikmek ödeme iyi geliyor bi dene istersen :)