Aylar ben de başından beri kullanıyorum 30 haftalık oldum, artık göbeğim zorluyor ama kola geçmeye de korkuyorum.
Oksaparda hava çıkarılması gerekmiyor. Ben iğneyi yavaş yavaş sokuyorum sonra içindekini de yavaşça veriyorum. İğneyi çekince bir süre hafif bir şekilde bastırmazsam orası kan topluyor. İğne illa ki yakıyor ama bu şekilde bende beze vs oluşmuyor. İğneyi sert yaparsam zorlarsam hafif morarıyor sadece. Bir de bazı yerler çok acıyor ve iğne zor giriyor bazı yerlerde çok rahat oluyor. Oraları belirlemek lazım yaptıkça