Gunesim76 Kızımı 2020 nin ekim ayında kucağıma aldım. Doğumuma annemle kaynanam geldi .sezeryan doğum yaptım kızımı ciğerlerindeki suyu boşaltamadığı için küveze aldılar ben doğumdan çiktım kızım yanımda yok emziremiyorum sütüm gelmiyo ağrı sızı içindeyim daha ameliyattan çıkalı 5 dkka olmadı kendimde bile değilim annem bi yandan telefon uzatıyor kaynanam bir yandan telefon uzatıyor neymiş tebrik etmeye arıyolarmış kabul etmedim telefonları diye bana surat astılar doktor sıvı şeyler yiyebilirsin yavaâ yavaş dedi gidip yaş pasta getirdiler eşim olmaz diyo yok yok bişey olmaz yesin diye ısrar üstüne ısrar yok diyorum bide ölümü gör yemezsen diyo annem Hemşire geldi süt sağma makinası getirdi kaynanam ordan gülerek bebek yokki burda hahaha diye kahkaha atıyor sinirden yattiğım yerde saçlarımi düğüm edip yolmuşum neyse eve geldik anneme bağrıyorum yok kaynanama bağrıyorum yok tuvalete gidicem kalkamıyorum canım az değil ama gerçekten kalkamadım meğerse komşuya kahve içmeye gitmisler 3. Gün oldu banyo yapıcam annem bildiğiniz kaynar su döküyo ağlamaya başladım artık anne ılıt suyu diye yok yok mikroları öldürür diyo ben ayakta duramıyorum tutturdu sana kese yapayım diyor neyse banyo derdi de bitti kızımı taburcu ettiler eve getirdik kaynanam benim kucagımda dursun öyle emzir diyo.yok öyle emziremem dedim çocuk bi onun kucağında bir onun daha 4 gun olmuş ameliyat olalı neymis artık ev süpürmem falan lazımmıs niye bi iş yapmiyomuşum annemde daha sen ne işe yarıyosun o zaman dedi kaynanama kavga ettiler annem o gün beni bıraktı gitti kaldım o kadınla eşim git diyo gitmiyo yapıstı resmen tamam oğlum herşeyi ben yaparım ben kötü anlamda demedim diye tutturdu ben annem gitti diye resmen depresyona girdim karnım acıksa dahi söylemedim eşim yemek getiriyodu odaya onun getirdiğini bile yemedim açlıktan sütüm bile gelmedi mama verdım hep ilk 1 hafta tuvalete kendim gidemedim ağrıdan yanmadan sırf o kadına ağız eğmemek için ağlaya ağlaya duvardan tutunarak gittim yürüdüm en güzel günlerimi mahvettiler. Şimdi yine hamileyim 37 haftalık 15 nisanda doğumum var bu sefer sadece annemi çağırdık kizıma o bakacak eşim kalacak yanımda hastanede dua edin bana yine öyle şeyler yaşamıyım herşey güzel olsun.
Eylul2019 Gunesim76 aradan baya zamman gecmis bunlari hatirlayip kinlenmenin ne anlami var.bu dogumdada zaten annen gelcekmis sorun nerde
Seldaapk Gunesim76 sizi bırakıp giden kendi anneniz mi ? Yukarda yazdıklarınızı okudumda kayınvalide olaylarına burda okuya okuya alıştık artık ama kendi annnenizin yaptıkları daha tuhaf geldi bana.yanlis anlamayın ama kayınvalideniz her şeye ragmen sizinle kalmış
Eliiiiif İşine karışmiym sinirlendiğim için yazdıklarının hepsini de okuyamadım ama senin yerinde olsam direk irtibatı keser,birdaha asla görüşmezdim ayrıca kese yapmayı istemesinde gözlerim fal taşı gibi açıldı ne alaka ne mana yani
Minikanne123 Gunesim76 haklısın canım vallahi bu doğum da sanmıyorum öyle bişey olsun zaten yanında eşin kalıcakmış