Burcu582 valla hersey yolundaydı sadece gece yatarken hafif bir kaşık ağrım vardı rahim büyüyor diye pek onemsemedim sonra islaklik hissettim tuvalete gittim baktım kan geldi eşimi kaldırdım hastaneye gittik doktor düşük yapıyorsun dedi rahim açılmış doğum yapar gibi dedi bizi kanuni sultan suleyman hastanesine gönderdi doktor suni sancı verdi gece 12 den 5 kadar suni sancı çektim sonra dogurttular beni eve sabah 7 de gittim ve patalojiye parça gitti temiz çıktı