25 . Haftamdayim. İlk gebeliğim ve karnımda bazen toplanmalar oluyor. Yani sanki bebek bazen sağda bir yerfe bazen solda bir yerde yumru gibi oluyor. Bu 20. Haftamdan beri var. Fakat şu sıralar sıklıkla oluyor ve artık dışardan da belli oluyor. Doktoruma sordum o şekilde bir sertlik olduğunda dupbaston vermişti önceden onu iç rahatlarsin vs demişti ama bu anlık ve sik olmaya başladı.. normal mi acaba kizlar.