Cansuzana Kızlar 27+5 haftalık hamileyim bugün hastaneye kontrole gittim doktor bebeğinin gelişimi ilerlemiş 29+5 görünüyor dedi. Karnında sertleşme veya sancı olursa erken doğum iğnesi yapicam dedi Başına böyle bişey gelen varmı nasıl yol bı izlediniz
Ormanmeyveli Cansuzana gelisimi ilerde diye ciger geliştirici ilk defa duydum erken dogumda olmuyor mu o
RuveydaYasin Cansuzana bende 29+4 üm bebeğim 2 hafta önde ama benim doktorum hiç öyle birşey demedi sadece şekerden şüphelendi açlık tokluk bakacağım o kadar
Deniz2961 RuveydaYasin teşekkürler bu doktrlar gerçekten adamı deli eder 1400 bnm zayf geriden geliyor dedide