Bütün belirtileri çok şiddetli derecede yaşıyorum. Giderek koyulaşan bir ikinci çizgim bile var ama kanda hcg hala 1.20
Bu testi bu sabah yaptım. Direk bu şekilde iki çizgi çıktı. Ya tuhaf şeyler yaşıyorum bu belirsizlik beni çıldırtcak yaşayan varmı böyle bişey 🤦🏼♀️
