Kuzuannesi Yarenlisinden omega kilo aldırıyor diye duydum bende deneyeceğim, protein ağırlıklı beslenmelisin ekstra pekmez, muz, çerez
Halimeaytac Yarenlisinden 1 hafta değil 2 hafta ileri geri kalabilir son haftalar olmadığı müddetçe bu gayet normal ekstra birşey yemenize gerek yok
poyrazinannesi1 Benimki de bir hafta geriydi. Muz, kaşar, pekmez yedim baya. Sonra süt, muz, bal, badem blendrdan geçirip içtim. Bir haftada toparlandı.
Denzk Yarenlisinden Bende bugün doktora gittim 30.hafta 1300 küçük geldi bana dedim her bebek aynı olmaz sen minyonsun bebekte minyon gelişiminde problem yok dedi. Coraspin verdi kilosunun artması için günde bir adet iç dedi neden bilmiyorum kan akışını hızlandırması için olabilir.
Yarenlisinden Kuzuannesi pekmez süt muz ve kabak çekirdeği deneyeceğim tekrar sizde deneyin inşallah iyi gelir
Aysencim Yarenlisinden bende 31+1 de doktora gittim 1700 gr dedi doktorum normal dedi geri falan demedi ki 🤭 suan 32+2 yiz pazartesi tekrar gidicem bakalım kaç dicek
Gorkemm Yarenlisinden bende 31+3 te gitmiştim 1880 dedi gayet iyi dedi aramızda o kadar fark yok bence iyi üzmeyin kendinizi
KaranAlpgeliyor Benim bebeğim 3 hafta önden gidiyor yarın doğumum olacak ama baya iri bir bebek olacak doğacak.Yediğin herşey bebeğe yaramış dedi doktorum tabi gebetik faktörler de var dedi.Yediklerim sürekli muz kaşar ceviz süt birde zararlı ama makarna bağımlısı oldum gece gündüz makarna yedim yoğurtlu salçalı peynirli kıymalı hergün 1 çeşit yapıp gece gündüz yedim kendimde kılo aldım ama Allah’tan bebeğe de yaradı makarnanin etkisi oldu ona eminim ama herkese yaramayabilir belki
Yarenlisinden Gorkemm doktor evham yaptırdı sağolsun bide sol tarafa yat diye şart koştu resmen kaburgalarım içime batıyor artık
-Serpilllllll- Annenin hareketli olması bebeğe kilo aldırıyor diye duymuştum. Ne kadar doğru bilmiyorum. Ben de hamilelik şekeri var mesela muz pekmez kaşr bunları tüketemiyorum ama bebeğin gelişimi iyi şuan sürekli spor yapmaya çalışıyorum