semasekar23 Merhabalar 28. Haftamdayim ve hamilelik şekeri çıktı. 2 gündür diyet yapıyorum kan şekerim aç karnına 100 ü geçmiyor tok karninada 140 i geçmedi acaba benimle aynı konuda muzdarip olanlar insuline başlar mı doktor korkuyorum biraz
Fasulyem2 semasekar23 değerler güzel sadece diyet yapmanız yeter kontrol altına alınmış görünüyo insulin başlanılmaz. Sürekli takip isticektir doktorunuz