Kızlar en son adetim 27 şubat adet olucakmışım gibi ağrılarım var yaklaşık bir haftadır bugün orucu bile zor tuttum dün doktora gittim düzensizlik için duphaston verdi betama da baktı 0.2 bu ağrı neyin neyi hastada olmuyorum var mı böyle sorun yaşayan ultrasonda da bi sorun yok ağrım var deyince bol bol su iç dedi🥺