zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar 34. Haftadayım vajinada hafif agri, acı gibi baskı hissi oluyor hele ki bacağımın tam bitim yeri özel bölgenin yanları yani neddn olur acaba bu doktora gittim bugün nst girdim sancı falan çıkmadı. Başına gelen var mı ?
suleozturk zeynnn5441 bende de var aynısı özellikle sol bacağımın bitimi vajina birleşim bölgemde yürürken bacaklarımı ayırırken çok acıyor ama sebebini bilmiyorum burda bekleyeyim ben de
Mitra suleozturk bende 30. Haftadayım aynı sıkıntıyı yaşıyorum doktorum artık bebek o kemiğe baskı yapıyor çok normal hatta sona doğru bu baskı daha çok artacak dedi
Ummugul45 Mitra ben de sol bacağıma ara aea kramplar girdiği için rahat basamıyorum. Pilatese başladım. 37 deyim. Yürüyüşe de başladım. Çok faydası oldu. Yattıkkça daha çok oluyor. En iyisi egzersiz. Doktor normal dedi. Doğumdan sonra geçer dedi.
suleozturk Mitra ay bende de 30dan beri var doktorum gerizekalı olduğu için hiçbir şey soramıyorum bundanmış demek ki 32 oldum hiç geçmiyo artık sabredicez 😔
OzlemK34 zeynnn5441 33. Haftadayım aynı sorun bende de var ama uzun süre ayakta kalınca oluyor dinlenince geçiyor
Mitra suleozturk magnezyum veriyor bu ağrıların azalması için. Çok rahatlatıyor mutlaka kullanmalısın. Ya da bakliyat ve muz tüket canım
Laye Bende 32. Haftadayım benimde hem kasıklarımda ağrı birden oldu oturup kalkarken çok canım yanıyor doktora gittim nst de birşey çıkmadı ama idrarımda enfeksiyon çıktı bi idrar tahlili yaptırın isterseniz sizde
Gorkemm zeynnn5441 aynı sorun bende de var daha 31+5 teyim ve o bacağımın bitiş yeri vajinaya bağlayan yerde yürürken yatarken dönerken filan çok şiddetli ağrım oluyor doktor enfeksiyon dan şüphelendi idrar testi verdim bir şey çıkmadı bebek büyüyor baskılıyordur dedi ultrason ile baktı hala kapalı kanal bebek oraya inmemiş uzunluğu da iyi bir sorun yok dedi çok ağrırsa parol kullan dedi ama ben kullanmıyorum
Gorkemm zeynnn5441 bir de magnezyum kullanmıyorsan ondan yazim dedi ama kullanıyorum bir şey değişmiyor önceden sadece yorulunca olur dinlenince geçerdi şimdi hep var maalesef