Izraka 19+4 üm dayanılmaz ağrılarla dişimi bugün çektirdim ama ne antibiyotik nede başka bişey vermediler . Röntgende çekildim içim içimi yiyor . Hamileyken diş işlemi yaptıran var mı
Tuana_ Izraka bende yaptırdım canım doktoruma danıştım ama oda sağolsun izin verdi dişçinin kullanacağı malzemeyi yazdı kullancam antibiyotiği yazdı gidip çekim yaptırdım
zeynnn5441 Izraka Bende çektirdim doktorumun yazdığı izin kağıdı ile. Kullanilabilecek anestezi ismi verdi ve antibiyotik ismi onları kullandim.
Izraka kahvesever__ hayır almadım sorduğumda yaptırabilirsin sakıncası yok dedi sadece. Özel klinikte yaptırdım sorgulamadılar
Mutluannee42 zeynnn5441 merhaba ilknonce kendi doktorunuza gidip izin mi alıyorsunuz yoksa ilk önce dişçiye muayene olup kendi doktoruna öylemi gidip izin alıyorsunuz
Msl22 zeynnn5441 Bende suan antibiyotik iciyorum ama dis rontgeni cekemeyiz demisti disci bana dogumdan sonra tedavi baslariz diyip antibiyotik yazdı cekilmiyormuydu ki ben bilmiyorum
zeynnn5441 Mutluannee42 Kendi doktorumdan once izin kağidi aldim. Çünkü dişcilerin ilk sorduğu soru izin kağıdı oluyor. Git gel uğraşacağınıza kagidi alıp gitmeniz daha mantıklı. Hem doktorunuz kullanilabilmesi uygun olan iğneyi de söyler mesela.