ElifKarata tansiyonum her ölçtürdüğümde 12-7 12-8 falan çıkıyordu normaldi düşme yada yükselme yaşamadım şimdiye kadar ara ara oluyor bulantı bazen karnım sertleşiyor elimle ovduğun zaman geri geçiyor geçmese hemen nst ye gideceğim ama geçiyorda..havalar çok sıcak onada bağlıyorum ama ben hamileliğimde hiç mide bulantısı yaşamadım şimdi olması biraz tuhaf geliyor....