Merhaba herkese, Sabah normal kontrolüm vardı. Birkaç gündür bel ağrısı ve bacağıma kramp girmesi sorunu yaşıyordum. Yalancı sancıdır,doğuma hazırlanıyıdur vücut dedim. Bugün nts de çok büyük sancılar çıktı ve rahim muaynesi sonucu 5 cm açılma olduğu anlaşıldı. Acil hemen sezeryana alındım. (genel anestezi oldum çok panik olduğum için). önceden farkedilmediği için ciğer iğnesi vurulamadı. Bugün vurmanın işe yaramıycağını söylediler. Bebeğim 2.550 kg doğdu. Durumu iyiymiş. 2 hafta küvezde kalıcakmış. 😞😞😞 Çok korkuyorum hala şaşkınım aptal oldum resmen. Dua edin nolur.Sütte gelmiyo haliyle.