oblomov cuma doğum yaptım iki gün sıvı şeklinde geldi , bugün de tam manasıyla geldi canım sormuştun. Sürekli sağdım yılmadan, kremledim sonra. Gogus pompası cok gerekli mi değil mi diye karar verememiştim hamileyken, indirimde lansinohun manuel gogus pompasına denk gelince alıp attım kenara. Doğumdan beri kendisi en yakınım oldu şükür bugun tam süt gelmeye başladı aglayarak sagıyorum mutluluktan😂