_Berna_ merhaba hayirli ramazanlar
Kendinizi korkutmayin ilk gebeligimde 20li haftalarda baslamiti bendede sertlik ve bi yere toplanmasi
Cok korkudan acile gittim bu durumlarda canimsa açıyordu bazen karnim sertlestikce çünkü
Hep normal diyip gecistirir aciller cok israr eder agrim sizim cok derseniz dogumhaneye alip acilden nst takarlar ona bakarlar o kadar canim.
Kendi doktorumda magnezyum eksikliginden kaynakli oldugunu belirtti hep birde ben cok asiri kusardim midem o yuzden surekli agrirdi oda karnima vururdu tabi. Yada durur durur bianda is yapardim o gunun gecesi muhakkak bunu yasardim
Ayaklarinizi biraz kaldirip uzanin
Cikolata yiyip visne suyu icin sonra solunuza hafifce donun
Hareketlendikce bebek kasilma sertlik azaliyor
Boyle durumlarda uyumak dinlenmek ilik dus cok iyi geliyor.
Kendinizi yormamaya özen gosterin ev is inanin hic bisey bebeginizden daha muhim degil