6+1 deyim daha hastaneye gitmedim sadece sağlık ocağına gittim ayın 7 sinde ilk randevum var kasık ağrım vardı baya şuan kasık ağrım gitti ve sabah lavaboya gittiğimde peçeteye kahverengi leke geldi gün içerisinde bir kaç kez daha geldi sizce normal midir :( ilk gördüm panik oldum