zeynonunannesiiii Kızlar evin sıcaklığı normal dışarısıda çok iyi ama ben sanki yaz ortasında evde soba yanıyor gibi terliyorum bunalım geliyor hamilelikten mi bunlar
Elisa_Esra04 Tazeane ahaaha ben tek değilmişim bizimde kapalıydı çünki çok sıcakkkkk şuan kayınpederim gideyim ve ev çok sıcak onalrda üşüyorlae
Eda_Esen zeynonunannesiiii Ne çekiyorum varya don atlet derler ya öyle yatıyorum üstüme de bir şey örtmüyorum nasıl terliyorum anlamıyorum evde balkon kapısı pencere açık duramıyorum 2 3 defa suyun altına girip çıkıyorum nefes alamıyorum evin içinde Allah yardımcımız olsun tam yaza denk gelsem baygınlık geçirirdim galiba
Canpolat zeynonunannesiiii ben Batman da yaşıyorum son ayım Ağustos ve 49 derece sıcak oluyor burası inşallah iyi geçer😀
Elisa_Esra04 Dark peki bunun sonu ne zman gelcek hamileliği ayrı sıcak lohuslaığı ayrı biyerde durucağı yokmu😂
Meryemcansever zeynonunannesiiii bendede aynı durum söz konusu sanki menepoza giriyoruz ama hamileyiz😂😂😜