Burda birçok totem postuna katıldım ama bebeğim doğmak istemedi 😂 40+3 de cgeçen hafta cuma günü nişanım geldi öğlen 3 de. Akşam biraz ağrılarım arttı gece 11 de yatış yaptırdık. 2 cm açılma vardı. Yürüdüm squat yaptım. Cumartesi günü sabah 5 buçukta suyum geldi. Daha sonra hızlanması için suni sancı vermeye başladılar. 7 8 cm olunca çok dayanılmaz ağrılar içindeydim. Acı eşiğim düşük sanırım. Hep bebeğimi düşündüm. Hep rabbi yessir duasını okudum. Tam açıklığa ulaşınca ıkınmamamı istediler İlk doğru düzgün ıkınamamışım sadece nefesimi tutmuşum. Sonradan öğrendim doğru ıkınmayı. Çatala aldılar apar topar. 2 3 ıkınmadan sonra bebeğim kızım çıktı Kafası çıktıktan sonra geri kalan yağ gibi geldi zaten. 16:50 de doğdu tertemizdi mis kokuluydu. Güzel kızım 🥰Benim minik kuşum 8 gündür yoğunbakımda ciğerlerinde sıvı olduğu için. Direk alıp götürdüker benden 1 dakika anca kucağımda durdu. Sizden bol dua bekliyorum. Allah kimsenin başına vermesin. Odaya geçtiğimde eşime başaramadım getiremedim kızımı dedim. 2 gün psikolojik olarak iyi değildim şuan daha iyiyim. Hergün 12 de emzirme ve kanguru bakımı için görebiliyorum kızımı. Kısa zamanda çıkıp evimize getiririz inşallah onu.