EyLina Yeni anne adayı arkadaşlarım. Sizde herşey yolunda mı nasıl gidiyor gebeliğiniz. Hangi vitaminleri kullanıyorsunuz 🌹
Baby_26 EyLina 12 haftalığım d vitamini folik asit kullanıyorum. Gayet yolunda gidiyor hersey. Sizin ? 😊
Skdinc EyLina bizde tam 12 haftalığız bugün gittik doktora ikiliye girdik bin şükür ultrason ölçümlerimiz güzel çıktı. Cinsiyet tahmini yaptı ama %60 dedi o yüzden 16. Haftayı bekleyeceğiz sanırım. :))
EyLina Baby_26 bende 12+1im canım. Folik asit omega 3 demir çinko kullanıyorum canım. Cinsiyet öğrendin mi. Son adet tarihin neydi🙂
Niisa98 Baby_26 merhaba bende 12+4 haftalık hamıleyım ama hiç bi belirtim yok bu normalmi sizde nasıl durum
Baby_26 EyLina Ben de 12+2′yim aslında. Düz hesap 12 dedim 😀 Magnezyum vs. bir sonraki ay başlayacağız dedi doktorum . Cinsiyet tahmin olarak kız ama kesin değilmiş 😊 SON adet tarihim 6 ocak
Sevil5513 Bende 12 hafataligim bulunti dışında hersey yolunda ama yeme içme iyice azaldı folik asit d vitamini kullaniyorum haftada 1 gün b12 iğnesi oluyorum
EyLina Baby_26 benimde 5 ocak son adet tarihim. Banada kız olabilir ama net değil 2 hafta sonra gel dedi cinsiyet için
Baby_26 EyLina Öylemi ben birkaç gün sonra ikili test sonuçları için gideceğim. İnşallah bir daha bakar ve daha net birsey söyler 😊 Gerçi baştan kız deyip sonra erkek diyen de çok oluyormus hayırlısı artık.
Baby_26 SibelBalciOz Benim folik asit için kutudaki bitene kadar kullan. Bitince bir daha alma dedi doktorum.
Niisa98 SibelBalciOz merhaba bende 12+4 haftalık hamıleyım ama hiç bi belirtim yok bu normalmi sizde nasıl durum
EyLina Baby_26 inşallah hayırlı haberler alırsın canım. Valla erkek erken gösterir diyorlar. Benimki bişey göstermedi kız herhalde. Bakalım ne olacak. 2 hafta sonra gitcem bende. 🙂 Bana bitmesine gerek yok bırak artık folik aisiti dedi
Skdinc EyLina kız dedi doktorum ama erken diye biz havaya giremedik. Doktorum perinatolog… Bilemedim ki değişir mi acaba? %60 tahmin ediyoruz biliyorsun değişebilir ama senin kızın olacak dedi. Bilemedik ki bizde ya
sherwoodTR 12+6 benim de. Cinsiyet olarak %51 kız dedi doktor dün. İkili test için kan verdim sonuçları bekliyorum