Merhaba kızlar
Öncelikle bu yazıyı yazdığım için Allah’a ne kadar şükretsem az. Allah dileyen herkese evlat nasip etsin.
Ben hamileliğimi öğrendiğim andan beri hep normal doğum istedim. 39+5 de sabah nişanım geldi ve heyecanla sancılarımı bekledim. Saat 4 gibi doktorun yanına gittiğimde açılma sancı vs hiçbir şey yoktu. Gebeliğim başından beri baş aşağı pozisyondaydı bebek ama maalesef kanala girmemişti. Üstelik -3 gibi bi değerle daha yukarıdaydı. Doktorumuz beklemeyelim kalp ritmi bozulur kakasını yapsr vs dediği için bir saat sonraya sezeryan yapalım seni dedi. Ben başladım ağlamaya 😂 çünkü hiç o gün olacağını üstelik sezeryanla olacağını düşünmedim. Neyse eve gittik eşyalarımızı aldık ve hastaneye vardık. Bir yandan kan alındı serum bağlandı nst tansiyon vs derken ben kendimi ameliyathanede buldum. Hep korkmuşumdur o yatağa nasıl yatacağım diye ama o heyecanla inanın o korku bile kalmıyor 😂 neyse başladılar ve 10 dk sonra doktorum bebeği gösterdi başladım ağlamaya. Ondan sonrasını pek hatırlamıyorum çünkü galiba bana sakinleştirici yaptılar ve ben havalarda uçuyordum🤭😂 ameliyatımız bitince beni odaya aldılar sonra bebek geldi ve böylelikle korktuğum o süreç bitmiş oldu. Hiç de kafamda büyüttüğümüz gibi değilmiş. Benim tek sıkıntım o ilk günkü ağrılardı ama onlar da ağrı kesicilerle geçti gitti çok şükür. İstediğiniz varsa sorabilirsiniz 12 günlük olduk yardımcı olabileceğim bir şey olursa memnuniyetle 💐 inş herkesin istediği gibi hayırlı sağlıklı kolay Doğumlarınız olur 😻