8 günlük anneyim. Normal doğum yaptım. Dikişlerim var. Oturamıyorum sürekli sızlıyor yanıyor batıyor gibi. Muayene oldum dikişlerde enfeksiyon olmadığını gayet iyi olduğunu söyledi doktor. Acısını azaltmak için ne yapabilirim. Bilen varsa yazsın lütfen