Cansuyy tatlım yürüyüşü senin rahim kısalığına göre falan doktorun değerlendirsin bence. Benim doktor ilk 3 ay çok yorma kendini demişti gerci ben tüp bebekliyim o yüzden ekstra dikkat etmiştik. Sonra 3 ayım dolunca her şeyin normal artık yürüyüşlere başla dedi bana. Geçen hafta da kasılmalarım başladı, 9.aya girdim, artık yürüyüşleri bırakalım dedi. Yani bir tehliken falan yoksa Allah korusun, yürümende hiçbir sakınca olmuyor.