Gokcenn21 Kızlar merhaba 6+4 teyim ama sürekli akıntım var riskli bir durum olabilir mi perşembe doktoruma gittim sormayı unuttum
Busraa_38 Gokcenn21 merhaba hamilelikte akıntı çok normal her hamilede oluyor kan olmadığı sürece sıkıntı yok
Benherseydenoncebiranneyim Benim de çok. Günlük ped kullanıyorum sürekli değiştiriyorum. Peki rengi nasıl sizin?