Kbrayankkk Askiletotomsu çok kullanışlı değil bence daha büyük al gorumcemin oylece duruyor ben biraz daha büyük aldim bebeğim 6 aylik hayla kullanıyorum ve kullanırım da
Zeynepasi Askiletotomsu 1 yaşına kadar kullanımı rahat oluyor ama sonrasında çocuklar daha geniş yer istiyor bende sepet besik kullandım 1 yaşından sonra da montessori yatak aldik cok rahat ettik ilk baştan da onu alabilirmisim simdi ikinciye hamileyim yine sepet beşiği 1 yaşına kadar kullancam
zzeynepyldrm Askiletotomsu bende sepet beşik aldım yatak odasında yanımda yatması için aldım 1buçuk yaşına kadar yatırmayı düşünüyorum içi geniş, odasına da montessori yatak aldık
karakiz1 Askiletotomsu Bende sepet dusunuyodum ama vazgectim hernes ahsap besik almaya karar verdim bazaya yanastir yat yanina asansorlu daha kullanii bence sepetten sepetin goruntusu var ama islev onemli son anda karar deisttdim
Askiletotomsu Kbrayankkk ben odasına yatakta alacagim canım karyola tipli Bebek yatağı değil de çocuk yatağı büyük epey 10 yaşına dek kullanır Hatta simwriklik etmezse çocukluk çıkana dek kullanır . O sepet beşikte 12 aylığa dek kullaniliyormus bı emin olamadim
Askiletotomsu Zeynepasi yine de beşik aldığına iyi etmissin Belki sallanmak isteyecekti Montesorride nasıl sallayacakyin 🤷