35+3üz ve nisan sonuna doğru isteğe bağlı sezeryan olucam gün belli değil doktorum ne zaman bebek gelmek isterse o zaman alalım dedi ilk gebeliğim çünkü 😍 Heyecan var mı nasıl geçiyor günler 😍 Benim vajinama ve mesaneme baskılar baya arttı sırt bel ağrıları arttı ama heyecan dorukta korkularım ve stresim de var tabi ilk olduğu için 🥰