Selim_Alparslan Kızlar bebeğimin kafası sağ tarafta şekilde yatıyor bu sağ veya sol tarafta olma meselesi tam olarak nedir ? Kesemde ilk haftalar en üst sağ köşedeydi . 11 hastalıkken gittik belli olmadı bacakları kapatıyordu doktorum en erken belki 14. Haftada tahmin yapılabilir dedi
Nily Selim_Alparslan benm bebegmde surekli sagda duruyor. Kizim olacak insallah Kesem sagda degildi ama hic oyle demedi doktor suan 34 haftaligim🙂
Burhandilek Selim_Alparslan doktor değilde bazı taniklarim sağda duruyosa bebeğin erkek solda duruyosa kız demislerdi ne alakaysa😃
Selim_Alparslan Nily sağlıklı olsunlar inşallah da bizde kız istiyoruz ama ilk olacağı için farketmez 😍😇