Aynen öyle benim de sancılar geçti ağrılar başladı bıçak gibi bir giriyor sağa sola dönemiyorum kalp atışı gibi sızlıyor üç gün önce gittim normal diyor ilk ay bebek yerleşmesi şimdi de rahim bebek büyümesi 14 haftalık gebeyim oğlumda hiç olmadı bu koz bebekmiş büyük ihtimalle o yüzden mi farklı anlamadım Allah sağlıklı bir şekilde sağlıklı evlatlarımızı kucağınıza almayı nasip etsin korkuyorum bazen