Kızlar merhaba ben 35. Haftamdayım okdar çok burnum tıkalı ki nefes alamıyorm artık . Gözlerim de akıyor sürekli hapşırmak isteyip te hapşıramaz ya insan günün yarısından fazlasını öyle geçiriyorum . Ne yapabilirim acaba bilginiz vwrmı ? Daha önce doktoruma söylediğimde nazofix diye bi burun spreyi vermişti ama hiçbir işime yaramıyor desem yeridir