Dygg Kızlar merhaba. Perşembe akşamı kullandığım vajinal fitille beraber kahve akıntım olmuştu. Ve devam ediyor. Bugün test yaptım değer 10.9 Başına gelenler oldu mu? Korkuyorum kanamaya dönüşürse diye 😢
Dygg 58ee bugün adet olmam gereken gün. Ama ben bu ay tüp bebek yaptırdım. Çarşamba akşam leke gelince perşembe test verdim 6 çıktı bugün tekrarladım 10.9 a yükselmiş
3273 Dygg sağlıklı bir gebelik için her iki güne bir 2 katına çıkması gerekli sizde oluşmamış bu şekilde :( ınsaallah en kisa zamanda sağlıklı gebelik nasip etsin allahim 🤲