EyLina Tecrübeli arkadaşlarım. 12+1 de cinsiyet öğrenen anneler var mı. Fotoğraf atmak istedim ama olmadı tahmin için 
Asil28 EyLina 12 de söylendi ancak aralarda değişti 25 ta net öğrendik o yüzden şu an çok erken bekle derim 🤗
Ozgeozgul IlknurSrz öğrendim çok erken değişir dediler 23 olduk detaylıya kadar korktum hep öğrenmiş olsam da rahat ettirmediler sağolsunlar 😂
Mercimek1234567 IlknurSrz bende 19+3 haftaya kadar ogrenememistim dun ogrendim prensesim olacakmis inslalh hayrlisiyla
IlknurSrz Ozgeozgul ahahah 😂 canım detaylıya kaçıncı haftada gittin ben randevu aldım kendi tahminimce 21+1 falan olacak geç mi sende
IlknurSrz Ozgeozgul çok teşekkür ederim canım Allah gönlüne göre versin sağlıkla kucağına al inşallah ❤️❤️☺️
vesilece Bana 13 haftalıkken devletteki doktor kız dedi özeldeki doktor erkek dedi 🤦🏻♀️ Sonra nift kromozom testinde kesin sonuç aldık 💙
sherwoodTR Benimkinin cinsiyetini de yorumlar mısınız 🥰 https://resimyukle.io/r/FNeKyCwvos https://resimyukle.io/r/vLRdxQVhn8