Melikegencl Hanımlar jel protez tırnak yaptırdım ilk defa bu tırnağı çıkarttırmak istediğim zaman çıkarttırdığımda yapışkan izi gibi izler kalıyormuş yaşayan varmı nasıl temizlerim öyle birşey olursa ? Çıkardıktan sonra kendi tırnağım nasıl oluyor
heleninannesi06 Melikegencl çok uzun süre yaptirdim ben iz kalmıyor güzelce temizliyorlar kendi tırnağınız sadece uzamış oluyor 🤗
Betus02 Gusül geçirmiyor bence jel tırnak hafta bir illaki gusül alınır yani çıkarilmiyor mu hiç onlar anlamadım hiccc🙄