kamanoss58 bebeğimin ciğerlerine anne karnında su kaçmış suan yoğun bakımda çok hızlı nefes alıp veriyordu yoğun bakıma aldılar oksijen veriyorlar serum felan ilk gün asla besleme diler şuan sütun geliyorsa sağ getir diyorlar sagip götürüyorum süt yetmediği yerde mama veriyorlar uzaktan bebeği görüp cikiyorum sadece bu kadar yarın ultrason çekilecek cigerlerinden yarın konuşuruz dedi doktor beklemedeyiz dua eder misiniz bn iyiyim ama psikolojim iyi değil