Bence kesinlikle yanlis seyler bunlar.6aylik olana dek su dahi vermeyin deniliyor.ben kizima vermedim.simdi de vermeyi dusunmem hic.gazi olursa masaj yapilir gerekirse gaz damlalari var doktorun onerdigi.ama yeni dogmus daha bagirsaklari tam gelismemis bebege soda vermek hurma vs vermek cok agir gelir gazi engellemez aksine artirir bence.