Kubra-nisan Sulle_1204 27 haftalığım tutmaya başladım ikinci gebeliğim ilkinin peşinden koşturmaktan pestilim çıkıyor tümünü tutamicam galiba çünkü kilo alma ayları oldukları için
Deletedmom727271 31 haftalığım tutmuyorum canım diyette olduğum halde pestilim çıktı şuan tutsam ne olur bilemem tansiyon gidip geliyor bazen. hem bebeğin tam kilo aldığı zamanlar şuan.
Gzm-- 30 olucam.tutmayi dusunmedim hic.bebegin beslenmesi lazim acikcasi son haftalar onemli.tutanlara kolay gelsin😊
ipekveatlas 35 haftalığım tutmuyorum sabah yedim bu saate kadar yemedim az önce gözüm karardı düşüyodum mecbur yiyorum. ben acıkınca karnımdaki de sürekli tekmeliyo ve mideme değişik bi baskı oluyo kusucakmış gibi. sonradan kaza edicem insallah
Mihribancglr Sulle_1204 22 haftalık tutamadım deneyim dedim allahım kasılmalar sancılar başladı doktorum da tutma çok zayıfsın demişti kazasını tutarım hayırlısıyla tutan herkesin orucunu Allah kabul etsin