17 haftam bitti 1 aydır sadece sabahları 1 tane içiyorum ama kesinlikle faydasını gördüm çünkü arada 1 gün bile içmeyi unuttuğumda dengem şaşıyo eskisi gibi oluyorum sonra 2-3 güne anca kendime geliyorum. Gerçi vitamin de kullanıyorum (ocean mummy) o da muhtemelen bulantı yapıyo ama yine de prilam baya hafifletiyo rahat nefes aldırıyo diyebilirim. Onun haricinde biraz uyku yapıyo gibi. Dipnot olarak da bi doktor arkadaş bu ilacın aslında vitamin türevi olarak çıktığını ama sonrasında mide bulantısına iyi geldiği için bunun üzerine satılmaya başladığını söylemişti.