Archenemy_56 yoo aksine bağırsaklarım çok iyi çalışıyor günde 3 litre de su içiyorum 1-2 hafta olmuştur çıkalı niye oldu acaba durup dururken? 🌸🤷🏻♀️
alcang yani çözümü nedir krem vs mi sürmek gerekiyor doktorada da sormadım ama daha
Denzk sizde belirti vs var mıydı peki? Ağrı kanama kabızlık gibi… bende hiç belirti de olmadı anlamadım yani geçmemesi mümkün değil mi en kötü ameliyatla alınır yine geçer sanki beyin ameliyatı mı 😅🌸