Hilalbyz ben niyet getirdim canım ama bı buçuk saat önce bozdum, benim aşırı akıntım var idrar enfeksiyonu çıktı bende dün yaptığım testlerde, su ihtiyacım çok fazla oldu mecburum yani ve bebek hiç durmadan beni tekmeledi 🙏 ayriyetten tokluk şekerim yüksek çıktı dün, p.tesi günü 100 Gr lık şeker yüklemesi yapmam istendi.. tutmayı çok isterdim niyet getirip denemek istedim ama olmadı, kazasını tutacağım inşallah 🌼
Böyle sussuz olmayacak çünkü biliyordum 🙏
Bu arada 25. Haftamin içindeyim bnde