Mavistez Ayse254 bende 38+2yim dün 3100 gram olmuş doktor çok iyi normal dedi bir hafta öncesinde de 2850ydi çok fazla almaması daha iyi doğururken kolay olur dedi sağlıkli olması önemli dedi doktorda zaten
Msl22 Mavistez Evet benim doktorumda boyle söyledi erkek bebek kafası birazdaha kizlara göre büyük oluyor ya bide ilk gebelik benim de tedirgin oldum ama normalmis bide genetikten
Sm1347 Msl22 merak etmeyin qlabilir de bebek. Benim ilk bebeğim,yeni baktım eskilere bu haftalarda bu kilodaydı ve 3360 gr doğdu. Ben de minyonum. Dr son haftalar alır dedi. Hatta 3-3400 arası doğar dedi
Msl22 Sm1347 Durursa iste benimki kanala inmis sanci veriyor gelmeye çalışıyor gibi sanırım doktor ne kadar beklerse dedi