Bugün doktor kontrolümüz vardı çok şükür kilosu, boyu, suyu herşeyi yolundaydı. Başı zaten aşağıdaydı. Ama bugün doktor dedi ki “Yüzü ileri bakıyor yani sırtı arkada. Genelde yüzünün arkaya sırtının da öne bakıyor olması lazım. Normal doğum istiyorsan zor bir doğum olabilir sezeryan riski de olabilir” dedi. Dönmesi için de bir hareket önerdi onu yap dedi secde pozisyonu gibi bir şey. Döner muhtemelen dedi ama yine de içime bir kurt düştü. Böyle bir şey yaşayan var mı? 😔