Naz_izmir benm kendi fikrim ben hiç beğenmiyorum oğlumda 2 yıl kullandım neden değiştirmedim cünkü pişik yapar diğerleri diye. Ama molfix dolunca içinden boncuk boncuk dökülüyoe berbat bsey. Sonra a101in bezni aldm keşke başta alsaymsm boşa okadar para verdm