Daha once burda kac kere post açmıştım hatta fotlgrag ekleyip banada tahmin edin cinsiyeti demistim ve cogu arkadasimiz kiz felan yazmisti 19+3 olmustuk ve smdiye kadar tahmin bile yoktu işin özü Rabbime sonsuz şükürler olsun oglumun yanina birde kiz evladi nasip etti benmde bir prenses kizim oluyor hayrlisiyla Rabbim dileyen isteyen herkese nasip etsin saglikla gelsin prensesim insallah sizlerde cok saolun bana yorumda bulunup insallah en kisa zmanda ogrenirsin diyen arkadaslarim.🥰🤰🏻🐣