busey_42 Bugün 20+2 detaylı ultrasona girdim. 19+3 olduğunu soylediler. Boyu 20 cm Kilosu 280 grm sizce nasıl normal mi
Elvanguzel busey_42 bence gayet normal doktorun ne dedi önemli olan o gelişme geriliği mi var yoksa senin hesaplamana göre mi geri anlayamadım
Imasleeper busey_42 37+3 deyim bebeğim 35 den geliyor minyon bi bebek gelişme geriliği yok dedi. Karnının ölçümüne bakıyorlar, idrar torbalarına vs. Zaten problem olsa doktor var derdi muhtemelen seninde minyon bi bebiştir ya da sonradan atak göstercektir :)
busey_42 Elvanguzel benim hesaba göre burda da yazana göre 20+2 doktor 19+3 dedi bugün de önemli değil dedi herşey iyi sağlıklı dedi 🤲
Elvanguzel busey_42 çok şükür ama bazen erken veya geç olması geç döllenmeden olabilir gelişme geriliği olmaması en önemlisi sağlıkla doğsun inşallah 🌹
Imasleeper busey_42 aynen canım bak endişelenecek bişi yok 🥳 bizde de ben minyonum 158 boyum var haaaha