busey_42 Bugün detaylı ultrasona girdim kız dediler 14 haftalıkken Bugün 20+2 detaylıda erkek olduğunu öğrendim 😂
busey_42 La_Liberte ayrıntı ultrasona girmiştim kesin erkek dedi salı günü bidaha gidecem bakalım ne diyecek
La_Liberte busey_42 yani benzettim falan da değil direkt kız mı dediler 🙈 çok tuhaf 🧐 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻
neval270071 busey_42 valla canım bana 14.hafta erkek dediler 16.hafta erkek gibi dedi 17 de kız gibi dedi 2 gün önce başka yere gittim 19.haftamda yüzde 90 kız dedi artık ben detaylıya kaldım ama kıza doğru yöneldik eşim kızım diye seviyor 🥰😂