Arkadaşlar merhaba ben 40+2 günlük gebeyim bugün yine nstde sancım çıkmadı bebeğimde herhangi bir risk ya da sorun yok hatta küçük bile 3500 gram doktorum her ihtimale karşı pazartesi günü fitil ile doğumu başlatabileceğini ya da istersem 41.haftaya kadar bekleyebileceğimi söyledi bu şekilde doğumu başlatılan var mı ne yapmalıyım sizce lütfen yardımcı olun 🙏🏻