Esranr95 Selam kızlar gebeliğimin başından beri ergün beye gidiyorum çok memnunum çok iyi bir doktor 10 gün sonra sezeryan olacağım biraz korku var 😊
Ozgeozgul Esranr95 ablam gidiyordu ve çok memnundu hatta normal doğum yaptı asla yapamazdı doktorun cesareti ve mükemmelliği ile çok kolay doğum yaptı